marți, 17 martie 2009

Dragostea ca o pereche de pantofi....



"Dragostea ca o pereche de pantofi"...asa spune Dan Teodorescu intr-un cantecel...compromisurile dintr-o relatie sunt bataturile pantofilor iar eu...eu nu vreau sa fiu un plasture, un pansament pentru suflete ranite...nu vreau sa fiu cea care vindeca ranile lasate de alte cizme...
Cat despre dragostea mea...pantoful meu...mai bine descultza...singuratatea de unul singur e mai buna decat singuratatea in doi..
Nu mai pot si nu mai vreau sa las de la mine..
Sunt o femeie cu suflet frumos...merit sa mi se dea parul dupa ureche si sa fiu alintata fara sa-mi fie rasul pandit de lacrimi.
FRUNTEA SUS..GENUNCHII TARI! Primavara asta frumoasa cu ghioceii ei cu tot, o sa ma ajute sa respir...si respir si singura...
Cristina...esti frumoasa...

Un comentariu: